Varför jag hatar skånetrafiken som förstör planeten och varför det inte är något fel på H&M.

Oj shit, haha lite väl lång rubrik men skitsamma. Ni får absolut inte missuppfatta mej nu, jag hatar inte alla på skånetrafiken, jag hatar inte de som tar biljetterna eller de som sitter på kontoren. Nej det är själva styrelsen jag har jävligt svårt för. Senaste gången jag skulle åka tåg vilket inte var särskilt länge sen så var tåget cirka 25 minuter fösenat och jag hade en tid och passa. Men det värsta är att det alltid är så här. Det är alltid försenat mer eller mindre och inte nog med det! Nu någon gång i Januari så höjer de priserna igen. Jag menar vad är det för sätt? nu kostar det 12 kronor att åka in till Ystad från där jag bor. Det är 7 jävla kilometer. det är alltså 24 kronor fram och tillbaks. Nu höjer de priset till 15 kronor vilket innebär 30 kronor för att åka sammanlagt 1 mil och 4 kilometer! Om vi ska klara av att rädda vår planet måste fler åka kollektivt, d.v.s. tåg eller liknande. men vem fan vill åka tåg när man blir ruinerad bara genom att åka till närmaste station? Snälla uppblåsta chefer på skånetrfaiken sänk priserna och rädda vår jord, eller så slutar vi åka tåg!

Just det ja, det var det om H&M också. Jag älskar H&M just nu. För de är billiga trevliga och det är svenskt också. Men ingen av mina jämnåriga kompisar (killar då) verkar tycka om h&m och jag fattar inte varför. När man var liten tyckte man inte om h&m för de hade så töntiga kläder för barn, typ dödskallar och sånt. men nu är det annorlunda. Jag hittade en skitsnygg väst på h&m för bara 198 kronor och en sjukt snygg t-shirt för 99. och det är precis lika snyggt som på mq men flera hundra kronor billigare. Så vad är min slutsats? Jo, killar, börja handla mer på h&m för det är ett riktigt fyndställe, det är billigt, håller länge och snyggt! H&M kanske är som MQ fast i budgetklass?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0