1000 kronor till den som lyckas få Alex Schulman sparkad och förnedrad.

jaha, nu är jag väl där igen. Men jag måste bara få det sagt en gång till. Alex Schulman är ett jävla fucking svin, en patetisk nolla en skamfläck för Sverige en stor äcklig bortskämd brat som aldrig gjort ett herderligt handtag i hlea sitt liv förutom att springa runt för postkodmiljönärerna och dela ut miljoner till folk.

Läste nyss på aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/kultur/article4106732.ab) skrivet av en mycket klok människa som heter Ronnie Sandahl. Om ni inte orkar klicka på länken så handlar artikeln om hur Alex Schulman förföljer oskyldiga människor på sin blogg och snor deras privata mejladresser så att han kan skicka brev till människor i den stackars oskyldiga människans namn.  Alex Schulman är ett svin rent ut sagt. Han har just nu utlyst 17.000 kronor till den som lyckas hälla ett glas öl över Niklas Strömstedt och dokumentera detta.
1000 kronor till den som får honom avskedad och förnedrad
Jag menar herregud, hur fan kan man göra så, jag gillar inte Niklas Strömstedt alls men detta är ren jävla mobbning, man gör inte så här. Innan har jag klagat på blondinbella men hon är ingenting i jämnförelse med denna Schulman. Vem fan tror han att han är egentligen? Läste i aftonbladet för något år sen om hur han hade skickat ett sms till Tv4:s chef och bett honom skicka ut  enligtr honom tönten Brolle junior ur någt tv-program. I samma artikel så lade han upp sina tre senaste sms som han hade fått. Men vem fan bryr sig Alex Shulman? Inte en jävel vill veta vem du har fått Sms i från!

Så snälla bara lägg ner för det enda du gör ar förnedrar andra men framförallt dig själv. Du är en nobody, men noll liv och jag hoppas du lever ett dåligt liv. Men seriöst jag gör det. Så bara lägg ner vad du håller på med snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0