Idolsjuk?

Jahapp, jag har varit sjuk och separerad från mina kompisar nu hela veckan från tisdag till fredag. Ljusaste punkten på veckan var nog när söte ebba ringde och önskade krya på sig till mej, blev lite bättre då faktiskt :) Sjukdomen kan jag kommentera som att den sitter i lungorna och river. Den satte sig även i örenen på torsdagsmorgonen vilket gjorde att min balans var helt ur kontroll och jag vinglade runt som en elefant på storkben för att beskriva det milt.

Men en sak har jag tänkt på nu när jag har varit sjuk, och det är hu otroligt beroende jag har blivit av tv. Har glott i hjäl mej på allt från 90210 (som för övrigt är en väldigt bra serie), hekules (på toon disney hihi) och idolrepriser.

Så för att sammanfatta det kort så har jag blivit sjukligt intresserad av idol och kan efter alla jäkla repriser komma överfund med att utslagningarna borde sett ut så här;

 
10 Yazmina
 9  Johan
 8  Robin B
 7  Jesper
 6  Kevin
 5  Sepideh
 4  Lars
 3  Anna
 2  Robin E
 1  Alice

Så tadaa, detta är alltså vad jag gjort under hela veckan som sjuk (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0